door MRoe » 09 maart 2010 16:12
Hey,
Mijn vriend en ik zijn nu een jaar bij elkaar. Hij was geen onbekende van mij we kende elkaar al vanaf de middelbare school en toen zijn we elkaar later na 8 jaar weer tegen gekomen.
We hebben alle 2 ons eigen huurwoningen in het zelfde drop.
In het begin van onze relatie kwam meneer er al mee dat hij graag een kind met me wil enz enzo...
Welke vrouw wil dit nou niet horen! ik ben nu 26 dus een kindje zou helemaal top zijn natuurlijk.
Hij is ontzettend lief en grappig alleen heeft ook 1 grote nadeel meneer belooft dingen die niet uitkomen.
Zo had hij na 3 a 4 maanden relatie al gezet dat als zijn huis geschilderd is dat ik bij hem kon intrekken, nou achteraf erg snel maar goed ging natuurlijk niet door.
Vanaf dat moment raakte hij zijn baan kwijt dus wilde wij even wachten tot hij weer een baan had.
Toen had hij gezegd dat hij het eerste kwartaal 2010 wilde gaan samenwonen en dat ik dan meteen kon stoppen met de pil.
Op dat moment hadden we dat samen besloten dat wij inderdaad gingen wachten tot 2010 dan zijn we ook een jaar samen dus mooie gelegenheid.
Meneer is vanaf de zomervakantie ook niet meer weg gegaan dus eigenlijk wonen we al samen alleen hebben we de lasten van de rekeningen niet want ik betaal gewoon alles.
Maar goed toen we hadden gezegt dat we dan zouden gaan samenwonen kwam ze zusje weer bij hem aankloppen dat ze graag terug wilde komen wonen bij hem. Leuk alleen ik zag al gebeuren dat ze er voor maart gewoon niet uit zou gaan. Toen had hij mij beloofd en besproken met haar dat ze kon blijven tot maart omdat wij dan zouden gaan samenwonen. Nu is het Maart en zit ze nog steeds bij hem. Ik wil gewoon verder met onze relatie ik wil kindjes en hij zegt iedere keer weer je dat kan toch maar dat kan gewoon niet zolang we niet officeel samenwonen teminste dat vind ik.
En hij had natuurlijk ook geen baan dus dat hadden we inieder geval afgesproken dat hij wel eerst werk moest hebben. Nu werk hij via het uitzendbureau bij een bedrijf waar ze iemand hard nodig hebben waar hij ook eerder door was gevraagd.
Toen ik aangaf waarom hij niet wilde proberen om daar voor vast indienst tekomen zodat we kunnen gaan samenwonen. reageerd hij echt alsof hij daar geen zin in heef en heeft het dus ook nog steeds niet gedaan.
ik snap gewoon niet dat hij iedere keer zegt dat hij zo graag wil samenwonen en elke keer belooft wanneer en dat hij me dan weer teleursteld. Tewijl hij er zelf over begint hoe leuk het zou zijn om samen te wonen enzo
Nu kan hij ergens werken zodat hij een baan heeft doet ie het niet.
Volgens mij wilt hij het helemaal niet, ik word hier gek van en dat gaat tenkoste van onze relatie