Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

bijverdienste als gigolo

Het is iets wat niemand weet, wat niemand mag weten, maar waar je wel mee zit. Heb jij een angstvallig bewaard geheim?

Re: bijverdienste als gigolo

Berichtdoor Samgigo » 05 jun 2010 20:34

Ja, ik kan dit ook vaststellen als waar. De dames zijn uiteindelijk echt hartsvriendinnen.
Ik doe het nu al voor twee jaar, en met heel leuke resultaten. Mijn jongste was 30 en de oudste 65, maar het contact is altijd een mooie ervaring.
http://www.gigolosam.com
Samgigo

Re: bijverdienste als gigolo

Berichtdoor massagamanharry » 15 nov 2009 13:17

hallo, ben er ook 44 en ben 15 jaar geleden gestart als gigolo-masseur-gezelschapsheer, in combinatie met mijn "normale" job, inderdaad ook met een heel leuk resultaat .
Heb dit gedaan tot ongeveer 5 jaar geleden, heb toen een openbaar ambt aangenomen en kon ik dit niet verder combineren (of toch heel moeilijk !!)
Heb tot nu toe nog een drietal vaste "klanten" die nog steeds in alle discretie beroep op mijn diensten zijn blijven doen. Ik beschouw deze dames zeker niet als klanten hoor, eerder als hartsvriendinnen, na meer dan 10 jaar trouwe contacten te hebben.
Sinds een maand of drie heb ik echter weer de draad opgepikt en ben ik weer aan het adverteren gegaan op verschillende datingsites,...... met een heel goede respons !!!
Ik beschouw de dames (en koppels) die mij contacteren dan ook niet als klanten !!!!
Ik benader iedereen als vriend en met het nodige respect, wat je immers aanreikt krijg je ook terug.