Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

bijverdienste als gigolo

Het is iets wat niemand weet, wat niemand mag weten, maar waar je wel mee zit. Heb jij een angstvallig bewaard geheim?

Re: bijverdienste als gigolo

Berichtdoor Samgigo » 05 jun 2010 20:34

Ja, ik kan dit ook vaststellen als waar. De dames zijn uiteindelijk echt hartsvriendinnen.
Ik doe het nu al voor twee jaar, en met heel leuke resultaten. Mijn jongste was 30 en de oudste 65, maar het contact is altijd een mooie ervaring.
http://www.gigolosam.com
Samgigo

Re: bijverdienste als gigolo

Berichtdoor massagamanharry » 15 nov 2009 13:17

hallo, ben er ook 44 en ben 15 jaar geleden gestart als gigolo-masseur-gezelschapsheer, in combinatie met mijn "normale" job, inderdaad ook met een heel leuk resultaat .
Heb dit gedaan tot ongeveer 5 jaar geleden, heb toen een openbaar ambt aangenomen en kon ik dit niet verder combineren (of toch heel moeilijk !!)
Heb tot nu toe nog een drietal vaste "klanten" die nog steeds in alle discretie beroep op mijn diensten zijn blijven doen. Ik beschouw deze dames zeker niet als klanten hoor, eerder als hartsvriendinnen, na meer dan 10 jaar trouwe contacten te hebben.
Sinds een maand of drie heb ik echter weer de draad opgepikt en ben ik weer aan het adverteren gegaan op verschillende datingsites,...... met een heel goede respons !!!
Ik beschouw de dames (en koppels) die mij contacteren dan ook niet als klanten !!!!
Ik benader iedereen als vriend en met het nodige respect, wat je immers aanreikt krijg je ook terug.
Iedereen die bij mij komt krijgt een leuke babbel en een luisterend oor, zo kan iedereen zich lekker ontspannen, want zo een afspraakjes brengen altijd een zekere spanning met zich mee, vooral als het de eerste keer is dat we mekaar ontmoeten.
Dan tast ik zo wat af wat de wensen zijn en worden er hierover ook duidelijke afspraken gemaakt, tenslotte zijn we volwassenen onder elkaar en moet het voor beiden leuk en aangenaam blijven, toch?
Wat er gebeurd en wanneer en hoe, dat bepalen de dames zelf, en zij alleen, ik dring niets op of zal zeker niets pushen !!!!
Hierbij kijk ik ook zeker niet op de klok hoor ;

groetjes

massagemanharry@gmail.com
http://www.gratissexadvertenties.com/to ... _id=126032
massagamanharry

bijverdienste als gigolo

Berichtdoor gigolo_michiel » 01 nov 2009 12:40

ben 44j man, en paar jaar terug advertentie geplaatst als gezelschapsheer voor vrouwen, gigolo dus...resultaat was verrassend positief

dames hier die ervaring hebben met ontmoeting met gigolo?

groetjes

Michiel
gigolo_michiel

Keer terug naar Taboe