Naar de Flair website

sportmaatje gezocht

Diëten op je eentje is nooit fijn. Wie kan je nu beter steunen dan iemand die zelf aan het lijnen is? Vind hier op het forum je dieet- maatje, zodat je elkaar kan motiveren om vol te houden!

Re: sportmaatje gezocht

Berichtdoor reinike » 09 jul 2010 17:27

Hey

Ik wil niet persé in Genk sporten. Ergens anders is ook goed. Als 't maar een goeie lesgever is. Van waar ben jij?

Groetjes
reinike

Re: sportmaatje gezocht

Berichtdoor Strawberry_x3 » 09 mei 2010 20:55

jammer dat je in Genk wil sporten:(

ik wil ook gaan sporten, maar niet alleen:p

kheb nu wel al een paar vriendinnen kunnen overtuigen om mee te gaan, maar of het blijft...:p
Strawberry_x3

sportmaatje gezocht

Berichtdoor reinike » 10 maart 2010 14:49

Ik ben op zoek naar een sportmaatje voor zumba en xco shape. Tot vorige week ging ik daarvoor naar q-sport te Genk, nu werken ze daar alleen nog met abo's, waar je alleen profijt van hebt als je minstens twee keer per week gaat. Dat zie ik wel zitten, omdat ik graag veel wil afvallen en dat 't beste lukt met beweging erbij. Maar mijn eigen kennende hou ik 't niet lang vol alleen.
Mijn voorkeur gaat uit naar q-sport of ritmo center in Hasselt voor de zumba omdat het daar een goeie lesgever is. Ik ben ook naar een paar andere fitnesscentra geweest en daar viel het telkens tegen. Als er iemand uit de omgeving Paal interesse heeft maar liever hier in de buurt gaat sporten wil ik dat zeker proberen.

sportieve groetjes
reinike

Keer terug naar Samen op dieet!