Naar de Flair website

op zoek naar nobese

Diëten op je eentje is nooit fijn. Wie kan je nu beter steunen dan iemand die zelf aan het lijnen is? Vind hier op het forum je dieet- maatje, zodat je elkaar kan motiveren om vol te houden!

Re: op zoek naar nobese

Berichtdoor Health-control » 24 maart 2010 21:31

Afslanken met Herbalife
Kilo's verliezen met Herbalife
U wil graag afvallen en het lukt u niet alleen? Wij helpen u met Herbalife graag verder!

Genieten en toch afslanken of op gewicht blijven is een levenskunst op zich. Na een kwart eeuw moedigen we nog altijd mensen aan om hun levensstijl te verbeteren, voornamelijk door gezonder te gaan eten.

Onze afslankprogramma's bieden gewichtsbeheersing op maat gemaakt om u te helpen een ideaal voedingsevenwicht te vinden zodat je uw gestreefde lichaamsgewicht kunt bereiken. Wij weten dat het welzijn te danken is aan goed in uw vel zitten. Een goed gewicht is daarbij een prima uitgangspunt.

Bel of email me voor vrijblijvende informatie.

De verzending van de producten zijn gratis

Vriendelijke groeten
Kenny Cooremans - Health-Control
Onafhankelijk Herbalife Distributeur

Alois Roelandtslaan 36 - 9150 Rupelmonde
03 828 34 61 - 0477 89 04 09
www.health-control.be - info@health-control.be
Health-control

op zoek naar nobese

Berichtdoor chevy met flair1 » 11 maart 2010 09:32

Hallo,
ik ben op zoek naar Nobese 15 mg, ik ben hier vroeger ook al mee afgvallen maar na mijn laatste zwangerschap ben ik meer dan 20 kilo :oops: bijgekomen en nu zou ik die er heel graag terug afkrijgen ( heb ondertussen veel rugklachten), mijn zoontje is ondertussen reeds 1 jaar geworden en ik let op mijn eten sinds mijn bevalling maar er is maar 5 kilo af op al die tijd en ik wordt er een beetje gek van. :evil:
Ik ben eigenlijk op zoek naar nobese omdat dit dezelfde werking heeft als reductil maar de prijs is een pakje lager.
indien iemand er nog op overschot heeft mag je me gerust mailen op mireille.duwe@pandora.be
alvast bedankt,
groetjes Mireille
chevy met flair1

Keer terug naar Samen op dieet!