Naar de Flair website

Gezocht: zwangere vrouwen voor fotoshoot!

Zwanger! Ben jij ook in blijde verwachting?

Gezocht: zwangere vrouwen voor fotoshoot!

Berichtdoor Sterrenvangstertje » 09 maart 2010 20:28

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben zelf niet zwanger maar ben wel op zoek naar een koppeltje dat binnenkort een kindje verwacht.

Ik ben fotografe en mag voor een modemerk (fragile) een modereportage doen. Nu ben ik dus zeer dringend op zoek naar een zwanger koppeltje (eventueel alleen als zwangere vrouw mag ook) dat mij wil verder helpen.

De bedoeling is dat ik om de 2 weken een foto neem van jullie en jullie er dan een klein tekstje bij plaatsen over jullie gebeurtenissen op dat moment in de zwangerschap (misselijkheid, geslacht, emotioneel zijn, eten, familie...). Deze zal ik daarna bundelen in een reeks.

Ik zoek een koppeltje dat nu rond de 16 tot 20 weken zwanger is en graag zou willen meewerken. De fotoshoot zelf is gratis en je krijgt alle foto's op CD ook mee als aandenken na de 40 weken.
De kledij is in maat Medium, dus heb je deze maat, zie je het zitten om mee te werken, geef me dan een seintje op mijn e-mailadres: info(at)melissamilis.com

Stuur me: je gegevens + een foto. Dan neem ik verder contact met jullie op. Ook indien jullie vragen hebben, kunnen jullie me op dat e-mailadres bereiken.

Indien u interesse heeft, maar u zich niet elke week kan vrijmaken, kan je toch nog altijd contact opnemen. Ik ben namelijk ook op zoek naar vrouwen die éénmaals of tweemaals voor de lens willen staan met deze kledij. Hierbij hoeven geen tekstjes maar nemen we een paar foto's (een halve dag op locatie).

Alvast bedankt!
Geniet van jullie zwangerschap,

Melissa
MelissaM
Sterrenvangstertje

Keer terug naar Baby op komst