Naar de Flair website

Deelnemers gezocht voor online experiment!

Waar vind ik dit? Wie kan me helpen?

Re: Deelnemers gezocht voor online experiment!

Berichtdoor LH_NX » 13 maart 2010 11:58

Hier wat meer informatie voor mensen die niet weten hoe het spel te downloaden of te installeren:

Ga naar deze site: http://www.moddb.com/games/flight-of-th ... e-strihuhn

Klik op "Download now" (rode knop) -> dan wordt er een .zip bestand gedownload. Wanneer je dit gedownload hebt moet je het bestand met winzip (of een ander unzip programma zoals 7-zip, winrar e.d.) uitpakken.

Dan krijg je een map waarin 3 bestanden staan: een readme (waarin alle uitleg over de installatie e.d. staat), een Setup-bestand en een data-bestand. Het bestand met de naam "Setup" (Setup.exe) start de installatie, het andere bestand mag je gewoon negeren. Tijdens de installatie moet je bijna heel de tijd gewoon op "next" (of "volgende") drukken.

Na de installatie wordt er automatisch een snelkoppeling naar het spel op het bureaublad gezet en kan je het spel spelen.

Als je na het volgen van deze stappen het spel nog altijd niet geïnstalleerd krijgt beschikt je computer misschien niet over de juiste benodigdheden om het spel te kunnen spelen (bijvoorbeeld wanneer je over een verouderde grafische kaart of dergelijke beschikt).

Alvast bedankt om het spel te proberen downloaden!
LH_NX

Re: Deelnemers gezocht voor online experiment!

Berichtdoor altaica_tigris » 13 maart 2010 03:13

hey,

ik wil er wel aan deelnemen maar ik heb het gedownload en zit dan vast. Ik ken namelijk geen bal van computers :d

studentje assistent in de psychologie
altaica_tigris

Deelnemers gezocht voor online experiment!

Berichtdoor LH_NX » 10 maart 2010 13:00

Hey iedereen,

In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar personen die zouden willen deelnemen aan een online experiment. Dit online experiment bestaat uit het spelen van een klein en eenvoudig 2D computerspel, waarna een vragenlijst moet worden ingevuld. De vragen uit deze vragenlijst zijn opgesteld in het Engels, maar zijn gemakkelijk te begrijpen. Al bij al zal het experiment ongeveer 15-20 minuten in beslag nemen. Belangrijk is dat participanten zeker geen hardcore gamers hoeven te zijn, iedereen is dus van harte uitgenodigd om aan het experiment deel te nemen.

De volgende data zullen worden verzameld gedurende het experiment: de nickname en het IP adres van de deelnemer (ter identificatie), de antwoorden op de vragen en gegevens met betrekking tot het spel zelf, zoals bijvoorbeeld de score.

Wanneer het experiment voltooid is zullen deze data naar onze servers worden verstuurd, waarna ze verwerkt kunnen worden voor gebruik in mijn masterproef.
Het computerspel kan gedownload worden op de volgende locatie: http://www.moddb.com/games/flight-of-the-strihuhn/downloads/flight-of-the-strihuhn

We zijn op zoek naar zoveel mogelijk deelnemers, dus als iemand nog mensen kent die zouden willen deelnemen aarzel dan niet om hen ook de link naar de site door te sturen. Het is ook belangrijk om niet te praten over het experiment met mensen die het spel nog niet gespeeld hebben en dit misschien nog van plan zijn. Dit kan de resultaten mogelijk vertekenen.

Alvast bedankt!

Laura Herrewijn
Master Communicatiewetenschappen, Universiteit Antwerpen

P.S. Het spel bestaat uit 2 levels, telkens gevolgd door een vragenlijst. Sluit het spel a.u.b. pas nadat er expliciet op het scherm verschenen is dat uw data verzonden zijn (dit komt in het groen op uw scherm te staan en kan enkele seconden duren nadat u de laatste vraag hebt ingevuld).
LH_NX

Keer terug naar Allerlei gezocht