Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

Minnaars & minnaressen

En dan gebeurt het. Je leert een ànder kennen. Het is sterker dan jezelf. Je wil dit niet stoppen. Je probeert het geheim te houden.

Re: Minnaars & minnaressen

Berichtdoor konnichiwa » 04 sep 2010 03:51

Nou ja aan die bewijzen heb ik niet veel aan maar ik zal je dan maar geloven zekers :wink: .

Venus S schreef:
ik durf je op een blaadje geven indien ik de vrouwen of vriendinnen van men minnaars tegenkom dat ik hen recht in de ogen durf kijken

Zo'n reactie heb ik eerder gehoord van een jongen in mijn klas....Die moest dan naar een psychiater. En kreeg te horen en dat geld ook voor jou 'Het is spijtig dat er ouders zijn die zo erg falen in het opvoeden van hun kinderen'
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
konnichiwa

Berichtdoor konnichiwa » 03 sep 2010 12:59

Voelde je ook super toen een van die bedrogen partners haar beklag kwam doen op het forum :wink:
konnichiwa

Berichtdoor Lily Jade » 01 sep 2010 09:20

Een forum is toch gemaakt om te discussieren? Ik oordeel niet .. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind.
& btw Het is niet omdat meer en meer mensen ervoor opkomen dat het OK is en goedgepraten kan worden..
Lily Jade

Berichtdoor konnichiwa » 01 sep 2010 04:08

Ook leuk als je te horen krijgt dat je partner je al 20-30 jaar bedriegt? Ach ja wat kan mij nu ook de slachtoffer haar/zijn gevoelens mij nu schelen ik ben wel gelukkig als minnaar/minnares :D ?
konnichiwa

Berichtdoor pupke 69 » 31 aug 2010 19:27

Meer en meer komen er mensen uit mijn omgeving er open voor uit. Een kennis van 73 jaar was 30 jaar minnares. Haar leven was vol geluk en romantiek. Haar minnaar is gestorven maar heeft zo'n gelukkig liefdesleven gehad dat ze niet meer openstaat voor een nieuwe relatie. Een vriendin is er nu pas voor uitgekomen dat ze ook al 20 jaar minnares is . Ze voelt er zich ook vokomen goed bij dus ... Liever gelukkig zo dan tesamen leven met een man waarmee je ongelukkig en verdrietig bent. We leven tenslotte maar éne keer. Niemand hoeft over een ander te oordelen ...
pupke 69

Berichtdoor Lily Jade » 27 aug 2010 13:10

@Secret lover ::::: Evoren praten kan ! MOET zelf! Het is waar, het gebeurd, we moeten onze ogen niet sluiten en er geen ergere taboe van maken maar ik heb het nu over de mensen dat mekaar aanmoedigen om hun partners te bedriegen, de mensen dat mekaar hier tips en trucskes geven om het subtiel te houden en zo verder...
Ik heb het over degene dat hier op deze forum goed gepraten willen worden en een soort goedkeuring zoeken ... Dat vind ik geschokerend. PUNT
Lily Jade

Berichtdoor SecretLover » 27 aug 2010 13:07

En waarom zou dat geen punt van discussie mogen zijn? Feit is dat het gebeurt, en dat er een reden is waarom het gebeurt. Moraalriddertjes genoeg om met het vingertje te zwaaien ipv er eens over te discussiëren.
SecretLover

Berichtdoor Lily Jade » 27 aug 2010 11:58

Ik ben ook verschoten van het aantal verhalen die ik hier op deze forum terugvond ivm het bedriegen van zijn partner.
ook de suggesties over en het aanraden van bedrog hebben me geschokeerd...
Het is precies de normaalste zaak ter wereld geworden.
TRIESTIG ze..
Lily Jade

Berichtdoor konnichiwa » 27 aug 2010 01:47

Discussies over dat onderwerp lijken me ook maar zinloos.
konnichiwa

Berichtdoor SecretLover » 26 aug 2010 22:10

Inderdaad, en ik denk dat er best wel wat mensen zijn die zich in dat patroon kunnen herkennen, alleen komt niemand er openlijk voor uit, tenzij verscholen achter de anonimiteit van het internet. Hoe je het ook draait of keert, het is en blijft ergens wel taboe. Ik zie mijzelf het onderwerp niet ter sprake brengen in mijn vriendenkring, tenzij op een 'no women allowed' avond :D
SecretLover

Berichtdoor konnichiwa » 26 aug 2010 21:17

SecretLover schreef: Er was ooit een filosoof die zei "een man heeft eigenlijk 2 vrouwen nodig, eentje die de moeder is van zijn kinderen, die hem steunt, waar hij op kan terugvallen in moeilijke momenten, met wie hij lief en leed deelt, en anderszijds een vrouw die hem passionele momenten geeft, die het beest in hem losmaakt, met wie hij lust en genot deelt." Ongewijfeld vinden bepaalde mannen die combinatie in 1 enkele vrouw, ik benijd hen.

Iris Murdoch om juist te zijn ze had wel leuke quotes ja:

Every man needs two women: a quiet home-maker, and a thrilling nymph.

In almost every marriage there is a selfish and an unselfish partner. A pattern is set up and soon becomes inflexible, of one person always making the demands and one person always giving way.
Iris Murdoch
konnichiwa

Berichtdoor SecretLover » 26 aug 2010 20:25

Ik heb dit topic met veel aandacht gelezen, en het roept een pak herinneringen op...

Ik heb een hele tijd een minnares gehad, achteraf bekeken was het een zalige tijd. Gestolen momenten samen, gewoon uit op genot en lust, datgene vinden dat je in je eigen relatie tekort komt. Is dat verkeerd? Ja en nee. Uiteraard bedrieg je je partner, en het kwetsen van mensen (zeker diegenen die je graag ziet) is nooit goed. Anderzijds ben ik altijd van het idee geweest dat een mans niet gemaakt is om monogaam te zijn, ik althans toch niet. Ongetwijfeld zijn er mensen die zich een heel leven kunnen binden aan 1 en dezelfde persoon, en dat vind ik écht knap, maar mij zal het nooit lukken vrees ik... Ik kan mij emotioneel en relationeel verbinden aan 1 persoon, maar sexueel is er een klein duiveltje dat soms de kop opsteekt en dat maakt dat ik nieuw avontuur opzoek. Er was ooit een filosoof die zei "een man heeft eigenlijk 2 vrouwen nodig, eentje die de moeder is van zijn kinderen, die hem steunt, waar hij op kan terugvallen in moeilijke momenten, met wie hij lief en leed deelt, en anderszijds een vrouw die hem passionele momenten geeft, die het beest in hem losmaakt, met wie hij lust en genot deelt." Ongewijfeld vinden bepaalde mannen die combinatie in 1 enkele vrouw, ik benijd hen.

De gevolgen van zo'n minnaarsrelatie kunnen desastreus zijn voor 1 of beide minnaars, zo heb ik zelf ondervonden toen die vorige minnaarsrelatie abrupt eindige. En toch blijf ik diep vanbinnen verlangen dat ik ooit opnieuw de 'verboden vrucht' mag proeven... ik veronderstel dat er mensen zijn die zich herkennen in dit verhaal. Ik vind een dergelijke situatie iets complexer dan te stellen dat 'je fout bezig bent' en dat zoiets niet kan. Ik herken het gevoel van de mensen die hier 'komen pronken met hun minnaarsrelatie'... het geeft een énorme boost aan je zelfvertrouwen, blaast je nieuw leven in, en onrechtstreeks heeft het op die manier ook een positieve invloed op je 'wettelijke' relatie, hoe paradoxaal het ook mag klinken. Mensen die het hebben meegemaakt of meemaken begrijpen wat ik bedoel. Maar het is niet zonder risico, en het kwetsen van dierbaren valt inderdaad niet goed te praten.
SecretLover

Berichtdoor konnichiwa » 30 jul 2010 00:32

Ik reageerde op Beflair niet op jou Brenda;
konnichiwa

Berichtdoor brenda4 » 29 jul 2010 18:56

Konnichiwa, je verdraait mijn woorden. Nergens heb ik beweerd dat we onze dochters moeten leren dat ze hun benen moeten spreiden voor elke jongen die haar wil. Indien ik al zo'n zin zou geschreven hebben, dan zou die luiden dat ze hun benen MOGEN spreiden voor iedere jongen die ZIJ WILLEN. Niet moeten, dus. Voor mij is dat een zeer groot verschil. Ik neem aan, voor jou ook?
Het eindresultaat zou moeten zijn dat men eindelijk zou stoppen met seks, buitenechtelijk of niet, zo'n overdreven belang toe te kennen. Seks is tenslotte maar een spel. Spelen is leuk en goed voor ons, daar niet van... maar een spel blijft een spel en er zijn véél belangrijkere dingen in het samenleven met een levenspartner dan dat. Denk maar aan het woord dat met een L begint... de hoofdletter staat er niet voor niets.
brenda4

Berichtdoor konnichiwa » 29 jul 2010 01:48

En dit zouden de problemen oplossen? Mensen gaan niet meer uitmekaar en kinderen worden niet meer weggestuurd naar de papa of de mama?

Maar bon waarom zouden we niet verdergaan, laten we onze zonen vertellen dat ze elk meisje kunnen nemen die men wil en onze dochters hun benen altijd moeten spreiden voor elke jongen die haar wil;...Maar wel met condooms en dergelijke voor de ziekten. Het zou veel oplossen.
Minder gefrustreerden, en zouden veel verkrachters kunnen vrij komen dat meer plaats geeft in de gevangenissen. Die wouden toch ook alleen maar fun hebben met de meisjes die niet hun wou neuken net zoals al die mensen die vreemd gingen. Ach ja in beide gevallen werden er veel mensen hun levens verwoest maar bon dat kan nu niet meer want we hebben onze kinderen geleerd dat seksuele trouw niet meer hoeft en dat ze kunnen nemen wie men wil en men er bereid voor moet zijn.

Vind je dat ik overdrijf? Denk dan eens goed na want in beide gevallen zouden we net hetzelfde doen....onze normen en waarden wegsmijten en meer denken aan ons eigen.
konnichiwa

Volgende

Keer terug naar Geheime relatie