Naar de Flair website

Wanted: gezellige, ietwat maffe meiden uit Gent

Ben je op zoek naar een leuke babbel met andere Flairsurfers, dan is dit dé plek!

Re: Wanted: gezellige, ietwat maffe meiden uit Gent

Berichtdoor amarillia » 11 maart 2010 21:21

heylaba,

tis ook een manier om contact te zoeken,heb zo vorig jaar ook een zoekertje geplaatst en er wel een leuke vriendin aan over gehouden.
Ik woon in Lokeren maar werk in gent en ben zelf 25.zoek zelf ook nog leuke meiden om mijn vrije tijd wat mee te vullen,meeste vriendin zijn gelukkig getrouwd of samen en dan hebben ze weinig tijd,maar ik wil wel graag wat meer plezier maken in de weekends dus anders zoek me maar op via facebook en zet er flair bij ofzo
mijn naam Sabrina maar zit onder het mailadres van mijn pa(geen fan van spam op hotmail :wink: )
dus je vind me op volgend adres rudy.misseghers@telenet.be
groetjes
amarillia

Wanted: gezellige, ietwat maffe meiden uit Gent

Berichtdoor freubel » 10 maart 2010 18:26

Hoihoi,
via deze weg (die trouwens totaal niet bij mij past) ben ik op zoek naar meiden van mijn leeftijd (26) die wel van een lolletje houden. Ik woon nu een jaartje in Gent maar mis nog steeds vriendinnen om mijn levensperikelen mee te delen.
Dus als er meiden zin hebben om eens een drankje te gaan doen in het Gentse, let me know!
Cheerzzz
freubel

Keer terug naar Op zoek naar vriendinnen