Naar de Flair website

25 j meisje wil nieuwe mensen leren kennen!

Ben je op zoek naar een leuke babbel met andere Flairsurfers, dan is dit dé plek!

Re: 25 j meisje wil nieuwe mensen leren kennen!

Berichtdoor angel-meisje » 17 maart 2010 16:45

Hei allemaal,

ik herken mijzelf heel goed in jullie...zelf ben ik 28 (uit Olen)en ook het een en ander gezien in mijn nog jonge leventje, maar ben er heel optimistisch en sterk uitgekomen en dat probeer ik ook mee te geven aan iedereen die mijn pad kruist...
Ik hoop dat jullie een keertje mailen: deckers.sofie@telenet.be

Groetjes
angel-meisje

Berichtdoor magali13232623 » 13 maart 2010 22:33

Heey ;)

Ik ben eveneens 23 en woon in Antwerpen heb ook wel zin om nieuwe mensen te leren kenne !
IK heb ook al een zeer bewogen leven achter de rug (de ergste dingen die je kan bedenken ,zijn er wel geweest) maar ben dus nu een sterke vrouw door heen al het slechte dat ik al heb meegemaakt en daar word je echt sterk van , sterk met de grote S !
Dus ik weet absoluut wat het leven inhoudt, de mensen die denken dat leven alleen mr uitgaan en sex is ,weten ni zoveel dnek ik ;)
Ma soit ,ik ben al veel te diepzinnig bezig ,ik hou van lezen , iets gaan drinken , concertje, cinema , plezier maken , seriuze gesprekken af en toe ;) !
en ben een heel sociale dus bij mij hoef je zeker GEEN angst te hebben !!

Hopelijk tot hoors!!!!

<greets :D
magali13232623

Berichtdoor jammin » 13 maart 2010 16:32

hey,

Ik ben 23j en van omgeving Antwerpen. Ik ben ook wel op zoek naar nieuwe vrienden om mee uit te gaan en een babbel mee te doen. Ik herken wel een deel in wat je schrijft.
Mijn interesses zijn muziek, piano, lezen, badminton enz. Ik studeer voor opvoedster.

grtz.
jammin

25 j meisje wil nieuwe mensen leren kennen!

Berichtdoor altaica_tigris » 13 maart 2010 02:40

Hallo,

ik ben 25 jaar oud en woon omgeving antwerpen. Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen. Dit om samen eens een feestje te bouwen maar ook om eens serieuze gesprekken mee te hebben. Ik heb een relatie en we doen elk onze activiteiten, maar in zijn buurt (antwerpen) ken ik niemand en wil hier verandering in brengen. Voor iemand van 25 jaar heb ik al een zeer bewogen leven achter de rug. Ik zoek mensen die weten wat het leven inhoud. Mensen die ook interesse tonen voor dieren, reizen, feesten, ... maar ook filosofisch kunnen nadenken en niet enkel met zichzelf bezig zijn. Er moet een zekere diepgang zijn :)
Ik probeer langs deze weg ook een zekere angst te overwinnen tegenover eventueel nieuwe vriendschappen. Heb hier veel slechte ervaringen mee gehad en ik wil mensen leren kennen die vriendschap niet als iets vanzelfsprekend vinden en ook al botst het eens, deze ook niet direct opgeven.
ik studeer zelf psychologie en ga na verloop van tijd terug werk zoeken als opvoedster, maar eerst wat gezondheidsklachten weg werken :D
Het is misschien wel veeleisend maar zo ben ik nu eenmaal.
Ben eens benieuwd :mrgreen:
altaica_tigris

Keer terug naar Op zoek naar vriendinnen