Naar de Flair website

leuke vriendinnen regio Vlaamse Ardennen

Ben je op zoek naar een leuke babbel met andere Flairsurfers, dan is dit dé plek!

Re: leuke vriendinnen regio Vlaamse Ardennen

Berichtdoor noëlle met flair1 » 21 aug 2010 01:58

Hey hey,

Ik woon ook in de "Schone Vlaamsche Ardennen"(Oudenaarde). Ben 32 en verloofd (klinkt ouderwets he zeg :) ). Ben een jaartje geleden naar deze streek verhuisd, dus in de buurt ken ik nog niet zo heel veel "volk". Heb wel een aantal goeie vrienden en vriendinnen, die zowat verspreid wonen over West -en Oost Vl., maar het zou ook wel leuk zijn om mensen uit de 'buurt' te leren kennen. Bovendien, vrienden kun je nooit te veel hebben he (hoe meer zielen....) :D .
Ik hou mij graag bezig met shopppen (mss iets te veel soms 8) ), avondje uit (cinema, cafeetje, ....), uistapkes allerhande, kletsen, ....en zo nog `t een en `t ander. Geef gerust een seintje.
Mijn mailadres: elise.78@live.nl

Greetz
noëlle met flair1

Berichtdoor Londonrain » 03 aug 2010 09:34

Hello,

Ik ben een 29-jarige single girl uit Waregem en Brakel is echt zo ver niet om es af te spreken...
Ik doe veel dingen graag, eens lekker uit de bol gaan tot een rustig terrasje,we moeten profiteren nog van de zomer he :D

Laat gerust iets van je horen: mijn e-mail is sofievanweehaeghe@hotmail.be
Londonrain

Berichtdoor Keetie123 » 08 jun 2010 18:58

Hey,

Ik ben Katie en afkomstig van Brakel. Ik ben 31 jaar en sedert 2 maanden terug vrijgezel. Ik heb vrienden maar de meeste zijn reeds gesetteld en daarom zou ik graag nieuwe mensen leren kennen om samen toffe dingen te doen, zoals samen iets gaan drinken, een stapje in de wereld zetten, gaan shoppen,...Van waar ben jij precies?

groetjes
Katie
Keetie123

Berichtdoor Tinatje_87 » 13 apr 2010 23:02

Lindsay_vdv schreef:
Eve_lien schreef:Hey

Ik herken me volledig in je voorstelling
Ik heb enkele jaren op kot gezeten, maar de meeste vrienden zijn terug naar hun geboortestad vertrokken en contact op afstand onderhouden bleek toch niet zo makkelijk.
De vrienden met wie ik vroeger veel afsprak, settelen zich, beginnen te bouwen en gaan niet veel meer weg..

Van waar ben je precies? Ik van Zottegem
Ik wil gerust eens iets gaan drinken, uitstapjes,…
Mijn mailadres is lienn@live.be

Groetjes

Beste Evelien,
Ook ik kan me vinden in deze voorstelling. Door omstandigheden heb ik niet veel vriendinnen overgehouden of zie ik hen amper. Ik zou het leuk vinden om samen eens een stapje in de wereld te zetten. Gezellig iets gaan drinken, naar de cinema, gaan shoppen, concert of evenement, ik sta altijd open om kennis te maken met nieuwe mensen en nieuwe dingen.
Ik ben van Ressegem, wat op een kwartiertje van Zottegem ligt met de auto.
Aangezien je e-mailadres vermeld staat voeg ik je onmiddellijk toe. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je e-mailadres zomaar van het net pluk. Het mijne is: lindsay.vandevelde@live.be
Groetjes, & hopelijk tot bnnkort! Lindsay x

Hey meisjes :)
Jullie reactie viel mij ook op, ik ben namelijk van Herzele... Niet zo ver van jullie dus ;)
Jullie mogen me ook altijd privéberichtje sturen, of me eventueel toevoegen op msn. Het is altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen.
Laat maar iets horen :)
Groetjes x
Tinatje_87

Berichtdoor Lindsay_vdv » 20 maart 2010 22:09

Eve_lien schreef:Hey

Ik heb enkele jaren op kot gezeten, maar de meeste vrienden zijn terug naar hun geboortestad vertrokken en contact op afstand onderhouden bleek toch niet zo makkelijk.
De vrienden met wie ik vroeger veel afsprak, settelen zich, beginnen te bouwen en gaan niet veel meer weg..

Groetjes

Beste Evelien,
Ook ik kan me vinden in deze voorstelling. Door omstandigheden heb ik niet veel vriendinnen overgehouden of zie ik hen amper. Ik zou het leuk vinden om samen eens een stapje in de wereld te zetten. Gezellig iets gaan drinken, naar de cinema, gaan shoppen, concert of evenement, ik sta altijd open om kennis te maken met nieuwe mensen en nieuwe dingen.
Ik ben van Ressegem, wat op een kwartiertje van Zottegem ligt met de auto.
Aangezien je e-mailadres vermeld staat voeg ik je onmiddellijk toe. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je e-mailadres zomaar van het net pluk. Het mijne is: lindsay.vandevelde@live.be
Groetjes, & hopelijk tot bnnkort! Lindsay x
Lindsay_vdv

Berichtdoor Lindsay_vdv » 20 maart 2010 22:02

sophievds schreef:Hoi,

Ik ben 25 en graag zou ik via deze weg nieuwe vriendinnen uit de regio Vlaamse Ardennen leren kennen om samen af en toe iets leuks te doen (van diepgaand gesprek tot discotheek).

Mijn beste vriendinnen van vroeger zijn jammergenoeg door allerlei omstandigheden een beetje achterwege gebleven (relatie, samenwonen, trouwen, kindjes krijgen, enz).
Ik heb zelf een lange relatie achter de rug en ben reeds geruime tijd terug alleen.
Levenslustig, single, sociaal, positief ingesteld en ruimdenkend…dit ben ik.
In het dagelijkse leven werk ik als bediende en in mijn vrije tijd hou ik van gezellig iets drinken en/of hapje eten, welness-uitstapjes, shoppen, concerten en evenementen, citytrips, enz. .. kortom : van het leven genieten.

Ik zou graag vriendinnen leren kennen die zijn zoals ik : van losbol tot diepgaande gesprekspartner.
Ben jij net zoals ik en uit de streek? Laat gerust iets weten!

Groetjes, Sophie

Beste Sophie,

Mijn naam is Lindsay en woon tussen Zottegem en Aalst. Ik studeer in Aalst.
Ik zou het leuk vinden om via deze weg een goede vriendin aan de haak te slaan om samen gezellige momenten te beleven zoas jij die omschreven hebt.
Interesse om samen eens iets leuks te doen?
Je kan me steeds contacteren op lindsay.vandevelde@live.be

Groetjes, Lindsay x
Lindsay_vdv

Berichtdoor Eve_lien » 19 maart 2010 21:57

Hey

Groetjes
Eve_lien

leuke vriendinnen regio Vlaamse Ardennen

Berichtdoor sophievds » 13 maart 2010 23:15

Hoi,

Ik ben 25 en graag zou ik via deze weg nieuwe vriendinnen uit de regio Vlaamse Ardennen leren kennen om samen af en toe iets leuks te doen (van diepgaand gesprek tot discotheek).

Mijn beste vriendinnen van vroeger zijn jammergenoeg door allerlei omstandigheden een beetje achterwege gebleven (relatie, samenwonen, trouwen, kindjes krijgen, enz).
Ik heb zelf een lange relatie achter de rug en ben reeds geruime tijd terug alleen.
Levenslustig, single, sociaal, positief ingesteld en ruimdenkend…dit ben ik.
In het dagelijkse leven werk ik als bediende en in mijn vrije tijd hou ik van gezellig iets drinken en/of hapje eten, welness-uitstapjes, shoppen, concerten en evenementen, citytrips, enz. .. kortom : van het leven genieten.

Ik zou graag vriendinnen leren kennen die zijn zoals ik : van losbol tot diepgaande gesprekspartner.
Ben jij net zoals ik en uit de streek? Laat gerust iets weten!

Groetjes, Sophie
sophievds

Keer terug naar Op zoek naar vriendinnen