Ik woon ook in de "Schone Vlaamsche Ardennen"(Oudenaarde). Ben 32 en verloofd (klinkt ouderwets he zeg
Ik hou mij graag bezig met shopppen (mss iets te veel soms
Mijn mailadres: elise.78@live.nl
Greetz
Lindsay_vdv schreef:Eve_lien schreef:Hey
Ik herken me volledig in je voorstelling
Ik heb enkele jaren op kot gezeten, maar de meeste vrienden zijn terug naar hun geboortestad vertrokken en contact op afstand onderhouden bleek toch niet zo makkelijk.
De vrienden met wie ik vroeger veel afsprak, settelen zich, beginnen te bouwen en gaan niet veel meer weg..
Van waar ben je precies? Ik van Zottegem
Ik wil gerust eens iets gaan drinken, uitstapjes,…
Mijn mailadres is lienn@live.be
Groetjes
Beste Evelien,
Ook ik kan me vinden in deze voorstelling. Door omstandigheden heb ik niet veel vriendinnen overgehouden of zie ik hen amper. Ik zou het leuk vinden om samen eens een stapje in de wereld te zetten. Gezellig iets gaan drinken, naar de cinema, gaan shoppen, concert of evenement, ik sta altijd open om kennis te maken met nieuwe mensen en nieuwe dingen.
Ik ben van Ressegem, wat op een kwartiertje van Zottegem ligt met de auto.
Aangezien je e-mailadres vermeld staat voeg ik je onmiddellijk toe. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je e-mailadres zomaar van het net pluk. Het mijne is: lindsay.vandevelde@live.be
Groetjes, & hopelijk tot bnnkort! Lindsay x
Eve_lien schreef:Hey
Ik herken me volledig in je voorstelling
Ik heb enkele jaren op kot gezeten, maar de meeste vrienden zijn terug naar hun geboortestad vertrokken en contact op afstand onderhouden bleek toch niet zo makkelijk.
De vrienden met wie ik vroeger veel afsprak, settelen zich, beginnen te bouwen en gaan niet veel meer weg..
Van waar ben je precies? Ik van Zottegem
Ik wil gerust eens iets gaan drinken, uitstapjes,…
Mijn mailadres is lienn@live.be
Groetjes
sophievds schreef:Hoi,
Ik ben 25 en graag zou ik via deze weg nieuwe vriendinnen uit de regio Vlaamse Ardennen leren kennen om samen af en toe iets leuks te doen (van diepgaand gesprek tot discotheek).
Mijn beste vriendinnen van vroeger zijn jammergenoeg door allerlei omstandigheden een beetje achterwege gebleven (relatie, samenwonen, trouwen, kindjes krijgen, enz).
Ik heb zelf een lange relatie achter de rug en ben reeds geruime tijd terug alleen.
Levenslustig, single, sociaal, positief ingesteld en ruimdenkend…dit ben ik.
In het dagelijkse leven werk ik als bediende en in mijn vrije tijd hou ik van gezellig iets drinken en/of hapje eten, welness-uitstapjes, shoppen, concerten en evenementen, citytrips, enz. .. kortom : van het leven genieten.
Ik zou graag vriendinnen leren kennen die zijn zoals ik : van losbol tot diepgaande gesprekspartner.
Ben jij net zoals ik en uit de streek? Laat gerust iets weten!
Groetjes, Sophie
Keer terug naar Op zoek naar vriendinnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast