Naar de Flair website

french nails

Wat zijn jullie favoriete beautyproducten? Welke mascara loopt nooit uit? Welke crème werkt echt?

Re: french nails

Berichtdoor suppressa » 20 aug 2010 18:47

meteora schreef:wat bedoel je met de witte tips?

Het uiteinde van de nagel, dat deel dat je knipt. :wink: Je kan ook een beetje vals spelen en de witte nagellak iets verder over het roze deel van je nagels lakken. Zo lijken je nagels instant langer!
Sandpaper kisses, a cuddle and a purr,...
I've got an alarmclock that's covered in fur.
suppressa

Berichtdoor Lily Jade » 19 aug 2010 17:26

Het beste is om niet te veel gekleurde nagellak te gebruiken.
Ik vijl mijn nagels mooi af. Duw de velletjes naar achter, knip ze indien nodig.
Dan doe ik een eerste laag transparante nagelverharder op.
Wnr deze droog is maak ik mijn vingers met warm water nat netals mijn witte nagelpotlood van Yves Rocher, ik trek de witte randen met deze potlood.
Ik laat het drogen en veeg daarna de resten af met een natte watje.
nadien herhaal ik de 2 stappen indien nodig.
Zo brokkelt er niets af en ziet het er super natuurlijk uit.
Lily Jade

Berichtdoor meteora » 30 mei 2010 12:47

wat bedoel je met de witte tips?
meteora

Berichtdoor suppressa » 19 mei 2010 18:25

Werk altijd met een basislaag, de witte 'tips' en dan een laagje roze (of mijn favoriet: blacklight-nagellak waardoor het roze gedeelte er stralend gezond uitziet) en dan HEEL BELANGRIJK een topcoat. Laat je naggellak zeker 4u drogen voor je met water of andere materialen je nagels 'belast'.
Sandpaper kisses, a cuddle and a purr,...
I've got an alarmclock that's covered in fur.
suppressa

Berichtdoor HelloKittyy » 12 mei 2010 23:04

Ik heb eens een setje van Essence geprobeerd om french nails te krijgen. Maar helaas brokkelde deze snel af. Geen aanrader dus...;)
HelloKittyy

french nails

Berichtdoor meteora » 04 maart 2010 08:50

hallo,

jullie zijn vast wel bekend met french nails. en dan bedoel ik niet de dure valse nagels die je bij de manicure krijgt. maar om zelf je nagels te laken met witte nagellak en roze om het zelfde effect te krijgen. nu heb ik van een goedkoop merk deze nagellak gekocht om dit eens te proberen. en ik was hier zeer tevreden van. het enige probleem was dat het wit, aan met nageltop er snel afviel. komt dit nu door het goedkope merk of is dit bij alle merken? wat zijn jullie ervaringen? en welk merk is er wel goed?

meteora
meteora

Keer terug naar Beautytips