Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

Plots gezwollen gezicht/rode plekken.Heb jij wel eens gehad?

Praat met andere lezeressen over jouw body-kwestie.

Plots gezwollen gezicht/rode plekken.Heb jij wel eens gehad?

Berichtdoor Rowan123 » 01 apr 2010 14:16

Ik stond vanmorgen op. Viel me op dat mijn oogleden opgezwollen waren. Later kwamen er rode plekken bij mijn wenkbrauwen en aan de zijkant gezwollen rode plekken naast de neusvleugels. Ga naar mijn werk, eind van de morgen kijk ik in de spiegel en mijn hele voorhoofd zit vol rode plekken. Het spreidt zich langzaam uit via mijn slapen naar mijn wangen. Ik voel mijn oogleden opzwellen. Mijn zicht is ook anders en vreemd, beetje licht in mijn hoofd ook.

Wat kan dat zijn? Een allergie? Maar wat heeft dit veroorzaakt. Nu is nog alleen in mijn gezicht. Ik heb pindas gegeten gisteren, maar daar was ook nooit allergisch voor. Ik heb een nieuwe dag- en nachtcreme, maar die gebruik ik al 2 dagen.

HELP! Het ziet er niet uit en lekker voel ik mer er ook niet bij.
Rowan123

Keer terug naar Jij & je body