Switch to full style
Vechten voor je relatie na overspel: moeizaam maar mogelijk of mission impossible?
Plaats een reactie

Re:

31 aug 2010 13:50

BounceLittleKitty schreef:heb je goed gezocht? bij zijn verzonden berichten? bij zijn leveringsrapporten kan je overigens het eerste stukje van een bericht nog vinden

als je wil weten of hij gesms't heeft met \"haar\" kan je ook bij zijn berichtenontvangers kijken staat geloof ik bij logboek dan weet je wanneer hij heeft gezonden met haar

als je wil weten hoeveel hij gezonden heeft kan je zijn factuur online bekijken
als hij een abonnement heeft tenminste, zorg dat je even zn gsm bij de hand hebt en zijn klantnummer en is zo gefixt

OMG :) Een echte Pro!

30 jul 2009 13:40

als je zeker weet dat hij je bedriegt, waarom nog extra bewijzen nodig? of zoek je zelf nog bevestiging van \"vermoedens\"? ik denk dat je het eerder voor jezelf nodig hebt, want moest je het zeker weten, zou je nu al besloten hebben om er iets aan te doen, of om het te bespreken met hem.

14 jul 2009 16:20

heb je goed gezocht? bij zijn verzonden berichten? bij zijn leveringsrapporten kan je overigens het eerste stukje van een bericht nog vinden

als je wil weten of hij gesms't heeft met \"haar\" kan je ook bij zijn berichtenontvangers kijken staat geloof ik bij logboek dan weet je wanneer hij heeft gezonden met haar

als je wil weten hoeveel hij gezonden heeft kan je zijn factuur online bekijken
als hij een abonnement heeft tenminste, zorg dat je even zn gsm bij de hand hebt en zijn klantnummer en is zo gefixt

Re: verwijderde sms berichten terug vinden???

03 jul 2009 21:55

tatti23 schreef:hallo allemaal,

ik had een vraagje en mss weet wel iemand van jullie hier het antw op.
onlangs ben ik te weten gekomen dat mijn vriend mij bedriegt. ik vroeg mij af aangezien ik niets kan vinden in zijn gsm of ik nog de verwijderde sms berichtjes terug zou kunnen vinden op een of andere manier. dit zou het voor mij vele gemakkelijker maken en kan ik hem hier ook me confronteren.

kan iemand mij helpen?
thx

Get a life of zoek een psychiater!

Ps: je kan die niet meer terugvinden.

29 jun 2009 10:13

Hoi,

Of je deze nog ooit kan terugvinden, betwijfel ik, maar ik zou het zoiezo niet doen!
Ik kan begrijpen dat je dit mss ergens wel nodig hebt, maar wanneer je vriend hier achter komt, kan hij gemakkelijk de rollen omdraaien en zichzelf in de slachtofferrol stoppen, terwijl hij nu 100% in fout is, jij niet. (wanneer je zulke zaken gaat proberen, neem je jezelf een beetje je machtspositie af.
Als je zeker bent van je stuk heb je trouwens geen extra bewijs nodig! Laat je gewoon niets voorliegen.

Veel sterkte!

verwijderde sms berichten terug vinden???

29 jun 2009 09:51

hallo allemaal,

ik had een vraagje en mss weet wel iemand van jullie hier het antw op.
onlangs ben ik te weten gekomen dat mijn vriend mij bedriegt. ik vroeg mij af aangezien ik niets kan vinden in zijn gsm of ik nog de verwijderde sms berichtjes terug zou kunnen vinden op een of andere manier. dit zou het voor mij vele gemakkelijker maken en kan ik hem hier ook me confronteren.

kan iemand mij helpen?
thx
Plaats een reactie