Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

Geloven jullie hetgeen een waarzegster zegt?

Geloof jij dat er meer is tussen hemel en aarde? Ben jij nieuwsgierig naar de betekenis van je dromen? Laat jij accupunctuur doen of lees jij aura's? Vertel je ervaringen hier!

Re: Geloven jullie hetgeen een waarzegster zegt?

Berichtdoor Marielove » 20 jun 2011 19:44

Ik geloof zeker in wat mijn waarzegster zegt, het is allemaal tot nu toe uitgekomen en de dingen die ze over mijn verleden vertelde klopte ook, dus voor mij is Katharina de échte.
www.angelsatwork.be
Marielove
Marielove

Berichtdoor Elsie134 » 10 mei 2011 16:00

Kent er iemand een (betrouwbare) waarzegster in de regio Leuven?
En zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Elsie134

Berichtdoor guardian angel » 02 mei 2011 11:25

Lola2000 schreef:Hallo,

In bibliotheken staan voldoende Nederlandstalige boeken over alle 'spirituele' onderwerpen.

Astrologie, tarot,... zijn prachtige instrumenten om een dieper inzicht te krijgen in jezelf.
IIn een 'goed' gesprek zal men aandacht besteden aan je verleden en je heden en een gesprek met jou aangaan. Wellicht zullen er ook toekomstmogelijkheden besproken worden.

Denk tweemaal na voor je geld uitgeeft aan informatie (e-mail, e-book, advieslijnen,...)

Geloof in de eerste plaats in jezelf!

Groetjes,

L

Ja Lola je hebt volkomen gelijk maar tegenwoordig als je een e-book bestelt en betaald met paypal bv dan krijg je je geld terug als je niet tevreden bent en het boek niet zo is als je verwacht had tegenwoordig is de konsument wel beschermd dus het hangt er maar van af wat je zo verwacht en wat je zo wil uitgeven ,mijn boeken heb ik vooral geschreven op vraag van zovele mensen die met zovele vragen zitten en wat de bibliotheek betreft je krijgt niet altijd dat wat je zoekt in de bibliotheek wat ook handig is dat is google reader waar je ganse boeken kan lezen en alle tijdschriften of thema's die je interseren zoals psychology today enzovoort ,sucses mensen op zoek gaan in de spirituele wereld is een reis op zich en daarom geniet van deze zoektocht en natuurlijk hoef je niet zomaar alles te kopen en te geloven ,maar probeer wel een verschil te maken met diegene die echt goed bedoelen en anderen die oplichters zijn mensen...
guardian angel

Berichtdoor Lola2000 » 02 mei 2011 11:04

Hallo,

In bibliotheken staan voldoende Nederlandstalige boeken over alle 'spirituele' onderwerpen.

Astrologie, tarot,... zijn prachtige instrumenten om een dieper inzicht te krijgen in jezelf.
IIn een 'goed' gesprek zal men aandacht besteden aan je verleden en je heden en een gesprek met jou aangaan. Wellicht zullen er ook toekomstmogelijkheden besproken worden.

Denk tweemaal na voor je geld uitgeeft aan informatie (e-mail, e-book, advieslijnen,...)

Geloof in de eerste plaats in jezelf!

Groetjes,

L
Lola2000

Berichtdoor guardian angel » 30 apr 2011 11:22

RozeTuttefrut schreef:Ik geloof erin ja... waarom? Nuja omdat ik zelf lenormandleggingen doe. Mijn leggingen zijn altijd goed geweest, soms zat er wel een beetje twijfel in maar dat is normaal.. de kaarten juist interpreteren en je gevoel volgen leer je aan. Je moet je ervoor openstellen.

Nu ik ben van kinds af aan al paranormaal, ik voelde dingen, zag dingen, dingen waar ik schrik voor had. Ik heb dit dan ook jarenlang geblokkeerd tot een aantal jaar terug. Ik ben mij hier meer in gaan verdiepen om alles op een veilige manier te doen en ja ... ik doe het goed.

Nu ik snap heel goed waarom bepaalde mensen geld vragen voor hun kaartleggingen of consultaties... sorry maar ik heb zo'n wachtlijst dat ik er gek van word. Het is ook zeer vermoeiend, zoiets vreet gewoon energie. Na een legging ben ik dan ook mentaal enorm moe.
Ik ben ook aan het overwegen om een bedrag te vragen voor mijn leggingen zodat niet half België contact opneemt met mij...

Het is ook maar normaal dat je vroeg of laat een vergoeding gaat vragen voor uw inspanningen dit is onzettend zwaar en dit kan niemand van negen tot vijf dus als jezelf problemen en zorgen hebt dan kan je niemand anders helpen dus voor niks gaat de zon op he ,wij moeten ook onze rekeningen betalen toch ?Als je genoeg kennis bezit en iedereen toch maar komt zeuren om de kaarten te leggen ik heb dit jarenlang gratis gedaan tot ik merkte dat dit ongeluk bracht om zomaar je gave te gaan vergooien aan mensen die niet eens respect genoeg hebben om je te vergoeden voor je moeite ,ga je naar de kleermaker of de bakker die werkt ook niet voor niks
Dus zo kan je zelf je krachten beter bundelen want gratis werken is enkel voor de super rijke weggelegd .Layla G
guardian angel

Berichtdoor guardian angel » 30 apr 2011 11:22

RozeTuttefrut schreef:Ik geloof erin ja... waarom? Nuja omdat ik zelf lenormandleggingen doe. Mijn leggingen zijn altijd goed geweest, soms zat er wel een beetje twijfel in maar dat is normaal.. de kaarten juist interpreteren en je gevoel volgen leer je aan. Je moet je ervoor openstellen.

Nu ik ben van kinds af aan al paranormaal, ik voelde dingen, zag dingen, dingen waar ik schrik voor had. Ik heb dit dan ook jarenlang geblokkeerd tot een aantal jaar terug. Ik ben mij hier meer in gaan verdiepen om alles op een veilige manier te doen en ja ... ik doe het goed.

Nu ik snap heel goed waarom bepaalde mensen geld vragen voor hun kaartleggingen of consultaties... sorry maar ik heb zo'n wachtlijst dat ik er gek van word. Het is ook zeer vermoeiend, zoiets vreet gewoon energie. Na een legging ben ik dan ook mentaal enorm moe.
Ik ben ook aan het overwegen om een bedrag te vragen voor mijn leggingen zodat niet half België contact opneemt met mij...

Het is ook maar normaal dat je vroeg of laat een vergoeding gaat vragen voor uw inspanningen dit is onzettend zwaar en dit kan niemand van negen tot vijf dus als jezelf problemen en zorgen hebt dan kan je niemand anders helpen dus voor niks gaat de zon op he ,wij moeten ook onze rekeningen betalen toch ?Als je genoeg kennis bezit en iedereen toch maar komt zeuren om de kaarten te leggen ik heb dit jarenlang gratis gedaan tot ik merkte dat dit ongeluk bracht om zomaar je gave te gaan vergooien aan mensen die niet eens respect genoeg hebben om je te vergoeden voor je moeite ,ga je naar de kleermaker of de bakker die werkt ook niet voor niks toch? Dus je hebt volkomen gelijk !
Laatst bijgewerkt door guardian angel op 01 mei 2011 06:51, in totaal 1 keer bewerkt.
guardian angel

Berichtdoor guardian angel » 30 apr 2011 11:16

slaaplekkermetjetrekker schreef:
guardian angel schreef:Voor mensen die boeken zoeken omtrent de Tarot ,ik heb ondertussen mijn tweede boek afgewerkt ,er is momenteel enkel een engelse versie gezien de grote interesse uit het buitenland
Het heet Mastering Life with the Tarot ,
een handleiding om te vertrouwen op je eerste indruk en alle betekenissen van elke kaart
en de combinaties ,ongeveer 130 pagina's momenteel te koop als e-book via een link die je dan van me krijgt dit voor enkel 15€ gezien ik dit zelf verkoop zonder dure uitgeverij ...

nu contacteer me gerust met uw vragen ,angelheart1@telenet.be en ik geef je alle informatie ,ook heb ik ontelbaar vele boeken verzameld
en de meesten zijn oud en engelstalig ,mensen die nog niet vertrouwd zijn met de Tarot kunnen misschien al eens de Runen proberen
?Ook mijn tweede boek is af en dat is practical magic for beginners
Dus kennis van de engelse taal is sowieso vereist gezien de meeste boeken engelstalig zijn
en in de vertaling kan er veel verloren gaan de nederlandstalige versie is volgend jaar als boek te koop maar dit is uw kans om dit online te krijgen al mijn kennis van de voorbije 30 jaar gebundeld in mijn zelfgeschreven handleiding ,Mastering life with Tarot by Layla G

Beschik jij eigenlijk wel over een BTW-nummer als ik vragen mag ?
Bovendien is het copieren van bestaande schriften verboden bij wet, jij vraagt hier ook nog geld voor ?
........ :shock: :twisted: :? :lol:

Dit heb ik zelf geschreven die boeken ! allemaal mijn eigen inspanningen en denk maar niet dat ik daarmee een fortuin verdien u zou beter zelf iets nuttig doen met uw leven als anderen te ambeteren en mijn btw nummer kan u krijgen meneer !! U hebt geen enkel idee wie ik ben en u hebt ook het recht niet om iemand zo naar beneden te halen ,ik schrijf zelf al jaren boeken en het is niet dat ik er rijk van word he het is nog geen bestseller ,ik probeer tenminste iets te bereiken in mijn leven wat men van u niet kan zeggen gezien uw geruzie op dit forum en de persoonlijke pijnlijke beledigingen over mijn uiterlijk kan u zich besparen meneer of mevrouw Jansens ,eerst had ik zwarte tanden nu zijn het valse ,dan heb ik lelijk geblondeerd haar maar dat ik een expert ben en zelf boeken schrijf is dat het wat u dwars zit dat u zelf nooit iets zal bereiken nu op deze manier bent u duidelijk verkeerd bezig als je zo negatief en haat kan uiten tegen iemand die je niet eens kent dan is dat serieus ongezond vooral voor u zelf ,ik ben nogal bezorgd over uw geestelijke gezondheid een gevaar voor uzelf en anderen vermoedelijk ! ,graag uw identiteit gehad in een privebericht alvorens ik de politie contacteer ? normaal is dit toch niet meer he ! meneertje trekker want u jaagt me de stuipen op het lijf met uw beledigingen !
Layla G cyberwicca
guardian angel

Berichtdoor slaaplekkermetjetrekker » 27 apr 2011 10:01

guardian angel schreef:Voor mensen die boeken zoeken omtrent de Tarot ,ik heb ondertussen mijn tweede boek afgewerkt ,er is momenteel enkel een engelse versie gezien de grote interesse uit het buitenland
een handleiding om te vertrouwen op je eerste indruk en alle betekenissen van elke kaart
en de combinaties ,ongeveer 130 pagina's momenteel te koop als e-book via een link die je dan van me krijgt dit voor enkel 15€ gezien ik dit zelf verkoop zonder dure uitgeverij ...

nu contacteer me gerust met uw vragen ,angelheart1@telenet.be en ik geef je alle informatie ,ook heb ik ontelbaar vele boeken verzameld
en de meesten zijn oud en engelstalig ,mensen die nog niet vertrouwd zijn met de Tarot kunnen misschien al eens de Runen proberen
Dus kennis van de engelse taal is sowieso vereist gezien de meeste boeken engelstalig zijn
en in de vertaling kan er veel verloren gaan de nederlandstalige versie is volgend jaar als boek te koop maar dit is uw kans om dit online te krijgen al mijn kennis van de voorbije 30 jaar gebundeld in mijn zelfgeschreven handleiding ,Mastering life with Tarot by Layla G

Beschik jij eigenlijk wel over een BTW-nummer als ik vragen mag ?
Bovendien is het copieren van bestaande schriften verboden bij wet, jij vraagt hier ook nog geld voor ?
........ :shock: :twisted: :? :lol:
slaaplekkermetjetrekker

Berichtdoor guardian angel » 27 apr 2011 00:52

Voor mensen die boeken zoeken omtrent de Tarot ,ik heb ondertussen mijn tweede boek afgewerkt ,er is momenteel enkel een engelse versie gezien de grote interesse uit het buitenland

guardian angel

Berichtdoor RozeTuttefrut » 03 maart 2011 14:41

Ik geloof erin ja... waarom? Nuja omdat ik zelf lenormandleggingen doe. Mijn leggingen zijn altijd goed geweest, soms zat er wel een beetje twijfel in maar dat is normaal.. de kaarten juist interpreteren en je gevoel volgen leer je aan. Je moet je ervoor openstellen.

RozeTuttefrut

Berichtdoor slaaplekkermetjetrekker » 11 feb 2011 14:36

Monica L. schreef:Wat ik niet goed versta, is waarom je in een mail moet zeggen wanneer je bereikbaar bent. Die helderzienden zouden dat toch moeten weten?? :twisted:

OMG Monica Lul... met grote of kleine L ??
Is jou IQ echt zo laag of doe je maar alsof ?? 8) Als je zelfs dat nog niet begrijpt ... wat doe je dan op dit topic ?
het gaat je nog lekker , neuk anders je van de pot gerukte teddybeer :wink: :D
slaaplekkermetjetrekker

Berichtdoor sascha12 » 20 jan 2011 20:43

ik leg kaartleggingen aan de hand van mn lenormandkaartjes, pendelen, en sterke intuitie!

voor interesse info te bekomen op : saschke081@gmail.com
sascha12

Berichtdoor lucky_luc » 18 jan 2011 14:30

De engelen houden zich niet bezig met iets triviaals als wie wanneer waar bereikbaar is
nee, ze geven liever schimmige raad waar je jaren voor moet mediteren en studeren
zodat je, loodgietersgewijs een meerprijs voor je expertise kan toepassen.

Een loodgieter die slecht werk levert, daar kan je klacht tegen indienen
Een helderziende die het ff niet goed ziet, tja, dat zie je maar pas als het te laat is
lucky_luc

Volgende

Keer terug naar Er is meer tussen hemel en aarde.