Beste Flairfan,

Het Flairforum is gesloten. Je kan alle discussies nog lezen, maar je kan er niet meer op reageren of zelf iets posten. We hebben dit besloten omdat er te veel misbruik gemaakt werd van ons forum. Niet fijn voor alle eerlijke bezoekers onder jullie, maar wel noodzakelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan nog altijd met ons meepraten via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten van het Flairteam

Infraligne

Diëten op je eentje is nooit fijn. Wie kan je nu beter steunen dan iemand die zelf aan het lijnen is? Vind hier op het forum je dieet- maatje, zodat je elkaar kan motiveren om vol te houden!

Re: Infraligne

Berichtdoor noahliam » 07 maart 2013 05:14

Stefke, hoeveel heb jij dan juist betaald voor je kuur? En ga je er nog naartoe of houd je zo je gewicht?
noahliam

Berichtdoor Lisa2424 » 25 feb 2013 10:53

Phen375 dieetpil - phen375.com Ik heb de bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen werken fantastisch.
Lisa2424

Berichtdoor *debstAr* » 08 feb 2012 16:37

Hoi iedereen!

Ik ben ook bezig met een afvalproces en als achteraf alles goed is verlopen wou ik en mijn vriend een paar mooie foto's van ons laten nemen.. Vandaar dat ik mee doe aan de wedstrijd "Schoon Koppel" van het Nieuwsblad, daar kan je een Nikon camera mee winnen.
Willen jullie ons ook steunen? Gewoon even op de link klikken en stemmen, je moet je niet inschrijven ofzo..

http://www.nieuwsblad.be/ugc/photospeci ... a90&sort=1

Nu ben ik aan het twijfelen om toch ook infraligne te gaan doen, maar wat zijn concreet de grootste voordelen hier aan?

Groetjesssss D.
*debstAr*

Berichtdoor lindsey » 24 jan 2012 12:00

ik was met infralinge in 2 maanden 16kg kwijt en 111cm!!
jammer genoeg zijn er nu weer wat kilootjes bij, ik blijf wel nog 1x per week gaan omdat het plezant is , en een half uurtje sport daar gaan we niet dood van hé, en zo blijft het onderhouden
lindsey

Berichtdoor PaulienA » 23 nov 2011 16:46

Hoeveel kost zo een kuur bij infraligne? Ik ben eraan aan het denken om het ook te doen maar ik vind er nergens echt concrete info over? :)

Groetjes
PaulienA

Berichtdoor Dina El » 30 okt 2011 17:23

Wel ik heb enkel goede ervaringen met infraligne. Ik heb nog maar 16 oefensessies achter de rug en ben al 10 kilo en 50 cm kwijt. Het is wel wat duur, maar is het toch wel waard. Je wordt er heel goed opgevolgd. Bij elke oefensessie wordt je eetdagboek nagekeken en krijg je tips als het nodig is. Ik raad iedereen aan om deze manier van afvallen uit te proberen. Als je bent overgeschakeld naar het onderhoudsabonnement dan is het enkel een kwestie van verder op u eten letten....

groetjes ;)
Dina El

Berichtdoor MiekeDeclair » 15 sep 2011 11:27

Infraligne heb ik geprobeerd.

Het werkte wel maar duurde heel lang jammer genoeg.

Met het programma op http://www.dieetensport.com ben ik veel sneller vooruit gegaan.

Ben superblij nu en ik wil niks anders meer dat dit programma.

Doen zou ik zeggen en je hebt snel wat je wilt.

Succes
MiekeDeclair

Berichtdoor Jinxxx » 29 jul 2011 11:23

Ik denk dat je het best gewoon eens langs gaat bij Infraligne hiervoor :)

De figuuranalyse is sowieso gratis, en dan kan je jouw probleem uitleggen en zullen zij jou kunnen helpen, hopelijk toch ! :)

Veel succes !
Jinxxx

Berichtdoor steentje42 » 28 jul 2011 13:04

Helpt Infra Ligne ook als je dik bent geworden door medicatie? Vooral vochtophoping.
Sinds een jaar of 10 neem ik anti depressiva ,pijnstillers en spierontspanners voor klachten aan gewrichten , spieren en verschillende hernia's. Mede door weinig beweging wegens beperking ,ben ik 20 kg bijgekomen. Sinds kort moet ik twee keer per week gaan revalideren in kliniek en krijg ik lichte oefeningen.
Eten doen we gezond ,elke dag een verse maaltijd.Drink altijd water.Elke avond 1 glas wijn.
Graag zou ik met Infra Ligne beginnen.Maar de vraag is ,krijg ik resultaat.
Er is een verschil tussen bijkomen van eten of medicatie.
Zou het jammer vinden er geld aan te geven en geen resultaat te krijgen.
steentje42

Berichtdoor Jinxxx » 06 jul 2011 14:30

Hi hi

Afspraak is goed verlopen, heel vriendelijke mensen ook ! :)

Maar twijfel nog ... vind het toch een enorme smak geld ! :?
Jinxxx

Berichtdoor noortjee » 03 jul 2011 12:56

Hoi!
Ik doe niet specifiek bodystyling of infraligne maar ik doe het in een club waar ze wel hetzelfde doen..
De figuuranalyse duurt ongeveer 20 minuutjes.. Ze stellen je vragen over je eetgewoonten, als je allergiën hebt, je wordt gemeten en ze doen je voorstellen in hoeveel beurten je het zou moeten doen & welk gewicht je zou moeten behalen & hoeveel cm's je kan verliezen..

De oefeningen in de cabines zijn verschillend.. Het kan met of zonder gewichtjes aan de armen of benen zijn.. Dus dit kan ik niet uitleggen, dat zie je daar wel..

Wat je mag eten, ik vind dat ze nogal streng zijn..
Je moet 6x per dag eten (Ontbijt-tussendoortje-middag-tussendoortje-avondmaal-tussendoortje) & 2liter water drinken..
Je krijgt normaal gezien daar een bundel met wat je mag & niet mag eten en je moet bijhouden wat je eet in een dagboekje & dit kijken ze af en toe na..

Bij mij helpt het heel goed! Ik zit nu aan mijn 13de beurt en ben ongeveer 5kg kwijt & al 40cm over mijn hele lichaam..
Ik let natuurlijk heel goed op mijn eten & ik probeer nog 2x per week te gaan fitnessen.. Enkel & alleen afvallen door de oefeningen in de cabines te doen kan natuurlijk niet!
Het is natuurlijk heel duur, dus dat is ook wel een motivatie

Groetjes!
noortjee

Berichtdoor Jinxxx » 29 jun 2011 12:44

Hallo :D

Ik heb zaterdag afspraak bij Infraligne voor figuur analyse.
Beetje stom misschien, maar ben vergeten vragen hoelang dit duurt :oops:

Kan iemand mij helpen?

Thx !
Jinxxx

Berichtdoor mamakelly » 07 jun 2011 07:07

Hallo

Kan er iemand mij het dieet een beetje uitleggen ?

Want het is namelijk zo dat ik een moeilijke eter ben

Groetjes
trotse mama van shania (20/07/2005) en layla (31/10/2007)
mamakelly

Berichtdoor miss_lovely » 06 jun 2011 20:07

Ik denk er aan om het ook eens te proberen...
Alleen vroeg ik me af welke oefeningen je dan precies moet gaan doen?
Kan iemand deze even uit leggen?
miss_lovely

Berichtdoor Kashjmere » 20 mei 2011 14:31

Moest het zo duur niet zijn zou ik het ook overwegen infraline te doen maar het is echt wel overdreven duur vind ik
Kashjmere

Volgende

Keer terug naar Samen op dieet!